w i t h y o u , w e p a s s t h e b o r d e r s

تا 20 سال تضمین ثبات کیفیت
آلوداین

آلوداین ، به عنوان یک پوشش شیمیایی شناخته میشود. آلوداین یک پوشش تبدیلی کرومات است که برای آماده سازی سطوح آلومینیومی برای مصارف معماری استفاده می شود. قبل از پرداخت سطح آلومینیوم ، باید همیشه از عملیات صحیح شیمیایی استفاده شود تا این پوشش بتواند پیوند قدرتمندی با سطح فلز ایجاد کند و از خرابی زودرس پیوند جلوگیری کند.

پوشش‌دهی تبدیلی کرومات نوعی عملیات است که در آن از روش شیمیایی و الکترو شیمیایی استفاده می‌شود. در این روش فلزات توسط اسید کرمیک، کرمات یا دی کرمات پوشش‌دهی می‌شوند. پوششهای کروماتیکی روی سطح فلز، زمانی ایجاد می شود که فلز وارد محلول آبی اسید کرومیک ، نمک های کروم مانند سدیم یا کرومات پتاسیم یا دی کرومات ، اسید هیدروفلوئوریک یا هیدروفلوریک شود.

این پوشش‌ها در رنگهای متنوعی تولید می‎شوند. از پوششهای بسیار روشن به دست آمده برای فلزات روی و كادمیوم ، كه ظاهر نیكل و كروم روشن را شبیه سازی می كنند ، تا خاکستری كه اغلب برای تجهیزات نظامی استفاده می شود. پوشش های کرومات یک سطح غیر متخلخل عالی برای تمام رنگ هایی که چسبندگی مولکولی خوبی دارند فراهم می کند.

مزایای آلودین

آلودین در مقایسه با انواع دیگر تکنیک های غیرفعال سازی مزایای عمده ای دارد. به عنوان مثال ، آندایزینگ ، یک پوشش اکسید ضخیم تر به مراتب روی سطح جسم ایجاد می کند. اگرچه این تکنیک سبب دوام و طول عمر فلز میشود، اما باعث افزایش حجم جسم و تغییر ابعاد آن می شود. به عنوان مثال ، سوراخ های پیچ کوچکتر خواهند بود ، بنابراین ممکن است مورد دیگر با اجزای دیگر فیت نباشد. یکی دیگر از فواید روکش شیمیایی این است که مانع از هدایت الکتریکی در قسمت هایی می‌شود که برای عبور جریان لازم هستند .

گالری
با مشاورین خود در آلومینیوم البرز در تماس باشید
021-56865000-4