w i t h y o u , w e p a s s t h e b o r d e r s

تا 20 سال تضمین ثبات کیفیت
کلاسیک براق (P)

خدمات پولیش مکانیکی ( polishing ) که بر روی رال های آندایز مجتمع آلومینیوم البرز با حرف اختصاری P معرف حضورتون می باشد همانطور که میدانیم، از خدمات پولیش پروفیل آلومینیوم جهت دستیابی به افکت سطحی براق [Shiny] و یکنواخت تر، برای پروفیل های شما، بهره مند می شویم .

با مکانیز عملکرد دستگاه پولیشینگ مجتمع آلومینیوم البرز بیشتر آشنا شویم: ابتدا پروفیل های شما با طول یکسان روی میز دستگاه پولیش تمام اتومات ایتالیایی شارژ میشوند. با استارت دستگاه، میز، پروفیل ها را به زیر نمد های ویژه ی ایتالیایی پولیش { که با سرعت بالای ۱۰۰۰ دور در دقیقه در حال چرخش هستن} هدایت مینماید. در حین عبور پروفیل ها از داخل دستگاه، خمیر پولیش ایتالیایی با فرمولاسیون منحصر به فرد، روی نمد های پولیش به صورت اتومات پاشش میشود. در اثر سایش چرب نمد و خمیر مخصوص با سطح پروفیل آلومینیوم، در سطح میکروسکوپی، سایش و صیقل بسیار ظریفی به صورت یکنواخت و میلیونی، روی مولکول های سطحی آلومینیوم اتفاق می افتد که ضمن آینه ای شدن سطوح، سایه های نامنظم اکستروژن را برطرف و یکنواخت می نماید.

از مزایای فرآیند پولیشینگ مجتمع آلومینیوم البرز برای شما، میتوان به موارد زیر اشاره نمود: ایجاد یکنواختی مولکولی در دانه بندی سطحی، به همراه براقیت آینه ای نمای پروفیل آلومینیوم. برطرف شدن تنش های پسماند و عیوب مولکولی سطحی، که در فرآیند اکستروژن و ایجینگ [ ایجاد سختی ]، در مولکول ها و کریستال های سطحی پروفیل باقی مانده است. در مقیاس ماکروسکوپی [ قابل رویت با چشم غیر مصلح ] سطحی به مراتب یکنواخت تر و کاملا براق، به صورت مکانیکی روی نمای پروفیل ها پدید می آورد. خطوط طولی نامنظم اکستروژن که به صورت سایه روی پروفیل های خام دیده می شوند، بعد از پولیش، بیشتر از ۸۰% یکنواخت شده و جای خود را به خطوط بسیار ریز میکروسکوپی میلیونی و کاملا یکنواخت در سطح کاملا براق پروفیل می دهند.آلودگی های فیزیکی شامل ( روغن اره ی اکستروژن، گرد و غبار و . . .) که در حین مراحل اکستروژن و بعد از آن روی پروفیل ها ایجاد می شوند، تا حد زیادی بر طرف و تمیز می گردد. دون دون های گرافیت و پلیسه های سطح پروفیل تا حد زیادی بر طرف می شود و . . .

بر اساس نظر کارشناسان بین المللی این رشته،خدمات پولیشینگ مکانیکی، به علت ایجاد سطح براق و صیقلی و پایین آمدن نیروی چسبندگی سطحی پروفیل، قبل از خدمات رنگ پودری، به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود. حداکثر اختلاف سطحی که دستگاه پولیش میتواند روی پروفیل اثر بگذارد( عمق درگیر شدن نمد پولیش با پروفیل) کمتر از ۱۰ میلیمتر می باشد. یعنی در داخل شیار های پروفیل که عمق بیشتر از ۱۰ میلیمتر دارد نفوذ نمیکند و تاثیر نمیگذارد .

مجتمع آلومینیوم البرز مفتخر هست تا با بهره گیری از با کیفیت ترین مواد اولیه، تکنولوژی و ماشین آلات در سطح بین المللی، کیفیتی برازنده ی نام ایران زمین، پیشکش شما نماید.

بخاطر همراهی، همدلی و حمایت های شما، بینهایت سپاسگذاریم

گالری
با مشاورین خود در آلومینیوم البرز در تماس باشید
021-56865000-4